Wednesday, June 24, 2009

Perkongsian Ilmu

Hari ini semua guru SMKTDH didedahkan dengan  WEB2.0 ... termasuklah penggunakan dan manfaat blog...semoga ilmu ini dapat meningkatkan profesionalisme guru-guru..Tahniah kepada semua.


Pengetua (bertudung pink) dan rakan guru SMKTDH mendengar penuh minat
Ustazahlina rasa gembira kerana dijemput untuk kongsi pengalaman bersama guru-guru. Sebenarnya blog ustazahlina  ni usianya tak sampai setahun jagung (bersamaan berapa hari tu ye he3), namun kelebihan dan manfaatnya dapat ustazahlina rasakan.  Kemudahan IT yang patut kita syukuri dengan cara mengambil peluang "memiliki" dan "menggunakannya" 

Melalui penggunan blog ini ustazahlina mendapat banyak maklumat yan g berguna dari rakan-rakan blogger yang lain dan secara tidak lansung mendapat ramai kenalan.  Ustazahlina kongsikan juga kepada mereka blog2 yang sangat ustazahlina suka layari kerana bahan dan gaya penulisannnya seperti  Farid Rashid di Mesir, Y4kuz4 di Jepun, Barukisu di Ukrane , Dr Ummi dan Saifulislam di Malaysia.  Begitu juga blog khusus tentang mata pelajaran Bahasa Arab yang amat membantu.  Ustazahlina berdoa semoga ramai lagi penulis2 blog tampil membawa mesej yang baik untuk kebaikan semua.

1 comment:

  1. satu perkongsian ilmu yang sangat menarik..syabas buat semua :)

    ReplyDelete

My Videos

Bahan Bantu Belajar Ustazahlina

Welcome

Followers